ΚΑΛΛΑΣ

          Και λοιπόν Xoàn , δεν ήθελες να γράψουμε κάτι περίεργο; να! τι ποιό περίεργο από αυτό που δεν θα μπορέσει να διαβάζει (σχεδόν) κανείς;
          Το διάσημο πρόσωπο που λατρεύω είναι η Μαρία Κάλλας. Δεν ξέρω ακριβώς από πότε αλλά ήμουνα μικρή, την άκουσα και τρελάθηκα.
          Κατέχω κάθε έργο της. Κάποια έργα τα έχω δύο-τρεις φορές, επειδή είναι ηχογραφημένα σε διαφορετικές όπερες ή με διαφορετικούς διευθυντές.. τρέλα σου λέω!
          Βιβλία, ταινίες, άρθρα, περιοδικά... οτι πέφτει στα χέρια μου, και κάνω σαν παιδάκι με την κάθε καινούρια απόκτηση.
          Είχαμε κάνει ένα ωραίο ταξίδι με τους μαθητές μας, Βαρκελώνη και Παρίσι. Την ημέρα που ήταν να πάμε στο Ντίσνεüλανδ, αποχώρησα απ' την ομάδα μαζί με την κολλητή μου. Ήθελα να βρω το σπίτι της και το βρήκα φυσικά! Avenue Georges Mandel 36

          Και στάθηκα εκεί, δεν ξέρω καν πόση ώρα, έστριψα ένα τσιγάρο και απλά κοιτούσα, παρατηρούσα το μέρος .. αν είχε βγει κάποιος την ώρα που ήμουνα εκεί, θα είχα προσπαθήσει να μπω μέσα για να πλησιάσω 'εστω και τα κουδούνια.
          Από κει πήγαμε στο κοιμητήριο Pêre-Lachaise, το μεγαλύτερο της πόλης. Γνωστό για τις εκατοντάδες διασήμων που βρίσκονται μέσα. Εγώ ήθελα να βρω την Κάλλας μου, βέβαια. Και όταν την βρήκα ένιωσα μια βαριά συγκίνηση, ένα δέος.. και προσευχήθηκα για λίγη ώρα, και αν και ξέρω πως δεν είναι καθόλου σωστό, έγραψα και εγώ στην μαρμάρινη ταφόπλακα της ´ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ`  και έφυγα. 



 

Comentarios

  1. Αχ, να ξαναπάμε εκεί!! 🤩🤩🤩🤩
    Αλλά τώρα θέλω και να πάμε Ντίσνεϋλαντ 😝😝😝😝

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ναι, αλλά και πάλι στην Κάλλας μου 😉

      Eliminar
    2. Lo que hace la curiosidad...me acabo de hacer un "corta-pega" en Google Translator para ver qué ponías de tu adorada "Callas". Buena anécdota

      Eliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Esta soy yo...